Jump to content

AoS-event I stockholm!


AoS Sthlm

Recommended Posts

Tja!

Vi tänkte dra ihop ett litet event i stockholmsområdet:

 

word-to-pdf(1).pdf

 

Som det står på affischen så är det vårat första event vi håller i, och tanken är som sagt att kolla intresset och försöka samla ihop folk till fler liknande events. Vi hoppas verkligen att det blir lyckat, och efter kanske man to.m tar en bärs eller två.

För klarhetens skull kan jag bara tillägga att det inte finns någon pointlimit, så man kan ta med lite vad man känner för. 

Hoppas vi ses där!

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, Ulfast said:

Ska försöka komma ner, troligtvis inte för att spela utan mer häng och snacka lite AoS och lära känna er andra :) Min egen AoS arméär inte ännu redo :( Men snart hoppas jag att minst ha 1000p färdigt :) 

Grymt! Komma dit å bara hänga funkar också, hoppas vi ses där:)

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Yoyo!
 
Det börjar närma sig fredag och vårat event! Postar här igen bara som en påminnelse för alla som är intresserade.
Märkte att många undrade om just målade armeer eller om det finns någon bestämd poäng vi kör, därför vill jag bara klargöra att armeerna behöver varken vara målade eller uppnå någon viss poäng. Vi vet inte hur många som dyker upp ännu, men om man lägger sig mellan 500-1500 pts ialf. så är man nog ganska bra garderad.
Det går själklart bra att bara komma förbi och hänga om man vill det också!
 
Hoppas vi ses där!
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...