Jump to content

Hello from France !


TonyTheRat

Recommended Posts

En français plus bas :)

Hello I'm TonyTheRat,  I'm a French guy living in Norway. I have been following age of Sigmar since its beginning. Even if I had doubts at first my love for warhammer stayed true and my patience was rewarded by this fantastic game we have now :)

I am an active member of the Oslo community and I intend to create a positive group in France where the non English speakers can enjoy the same level of enthusiasm and up to date infos as our existing communities. If you are interested (and speak French :p) please join our Facebook group "Age of Sigmar France" 

Cheers! 

Bonjour, je suis TonyTheRat, je suis un Français habitant en Norvège. Je suis Age of Sigmar depuis sa création. Même si j'avais quelques doutes au début, mon amour de warhammer est resté pure et ma patience à été récompensé par ce jeu fantastique que nous avons à présent. 

Je suis un membre actif de la communauté d'Oslo et j'espère créer un groupe en France pour que mes compatriotes francophone puisse avoir la chance de profiter d'un environnement positifs avec des news fraîches comme l'ont à déjà sur les groupes internationaux. 

Si vous êtes intéressé, rejoignez nous sur notre page Facebook "Age of Sigmar France" et aidez moi créer une communauté française :D

Merci et à bientôt j'espère ^^ 

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...