Jump to content

Ratatatata

Recommended Posts

  • Replies 93
  • Created
  • Last Reply

På grund av ett sent avhopp kommer vi plocka in en trevlig reservspelare. Hans lista är inte med i dokumentet med listor så lägger den här.

Allegiance: Death

Leaders
Royal Warsphinx (440)
- General
- Venom Spike Tail
- Trait: Ruler of the Night
- Artefact: Cursed Book
Liche Priest (120)
Liche Priest (120)
Tomb Herald (100)

Battleline
30 x Skeleton Warriors (240)
- Spears & Tomb Shields
3 x Skeleton Chariots (140)
3 x Skeleton Chariots (140)
20 x Skeleton Archers (200)

Units
6 x Necropolis Knights (480)

Total: 1980/2000

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, Chickenbits said:

Du råkar inte känna till några bra bussar att ta till området från centralen?

Skickat från min SM-G925F via Tapatalk
 

Bussar? E du go eller? :) Välkommen till Götet, här tar man vagnen! Du kan ta 7:an mot Tynnered eller 10:an mot Guldheden. Kliv av vid Kapellplatsen

Link to comment
Share on other sites

Bussar? E du go eller? [emoji4] Välkommen till Götet, här tar man vagnen! Du kan ta 7:an mot Tynnered eller 10:an mot Guldheden. Kliv av vid Kapellplatsen

 

Haha very well, tackar! Jag är väl bekant med 2 av Sveriges storstäder, ska se om vi inte kan lära oss den tredje också [emoji6]

 

Skickat från min SM-G925F via Tapatalk

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Postat ännu en massa bilder på FB - "Warhammer Age of Sigmar Sweden"- gruppen. 

Turneringen avslutad nu, länk till slutresultatet finns i min förra post. Stort tack till alla som dök upp! Det var en fantastiskt kul turnering och jag kan bara konstatera att allt ur arrangörs-synpunkt flöt på så sjukt smidigt. Redan taggad inför nästa år! På ett sätt vill jag gärna att det blir en jättestor turnering, samtidigt gillade jag att det var socialt och lätt-arrat med ca 30 deltagare. 

Sjukt stort grattis till Gustav Å som vann välförtjänt Best Painted, Bassan som trots bara fyra spelade matcher tog hem sportsmanship och inte minst @Mikeboll som vann med 90 (!!!) av 100 möjliga BP. Det är, rent ut sagt, så jävla bra spelat. Hatten av!

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
20 hours ago, Ratatatata said:

Japp!

Ska någon köra mig ner i 2018? Och få jag stanna gratis någonstans super lyxigt? I'm kind of a big deal. Vet ni att jag tog 9e plats eller något?Jag kommer inte ihåg exakt. Kanske jag vann hela grejen? ringa mig med detaljer när ni kan tack.

 

 (jk obviously :D)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...